Obchodní asistentka
Kávu si ve firmě všichni vaříme sami i do kalendáře si umíme zapsat schůzky, proto určitě nebudeš osobní asistentkou. Za to ale budeš prodlouženou pravou rukou obchodní manažerky v divizi kancelářského nábytku, která je často v terénu u zákazníků, a potřebuje spolehlivou duši v kanceláři s proaktivním přístupem k věci.
Jaká bys měla být a bez čeho se na této pozici neobejdeš?
- měla bys být strukturovaná, pečlivá, iniciativní osobnost se smyslem pro dotahování úkolů a schopností zvládat dynamické prostředí rozrůstající se společnosti
- měla mít reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnost
- neobejdeš se bez výborné znalosti českého jazyka - slovem i písmem na úrovni úroveň rodilého mluvčího
- angličtinu využiješ skoro každý den při komunikaci se zahraničními dodavateli – objednávky, závozy, reklamace aj.
- ukončené SŠ vzdělání - ekonomické zaměření Ti bude výhodou
- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 2 roky Ti usnadní start
- uživatelská znalost MS Office je samozřejmostí na této pozici – Word, Excel, PowerPoint
- denně budeš pracovat v účetním systému Pohoda – tu Tě ale naučíme
- psaní všemi deseti
Co bude Tvou náplní práce?
Na denní bázi Tě pak kromě úzké spolupráce s manažerkou čeká:
- efektivní organizace projektů kancelářských interiérů
- řízení objednávek, závozů, komunikace s dodavateli
- kompletní administrativní podpora obchodního oddělení, příprava finančních podkladů pro účetní – především zpracování faktur a vedení objednávkového systému
A co Ti nabízíme na této pozici?
- zázemí rozrůstající se společnosti
- příjemné pracovní prostředí, children a dogs friendly v Praze 7 - Holešovicích
- malý pracovní tým s přátelskou atmosférou
- práci na HPP
- nástup možný ihned, místo výkonu práce Praha
Pokud sis pečlivě přečetla naše požadavky a pozice Tě zaujala, pošli nám svůj životopis s aktuální fotografií na email: info@inint.cz