Menu

Obchodní asistentka

Kávu si ve firmě všichni vaříme sami i do kalendáře si umíme zapsat schůzky, proto určitě nebudeš osobní asistentkou. Za to ale budeš prodlouženou pravou rukou obchodní manažerky v divizi kancelářského nábytku, která je často v terénu u zákazníků, a potřebuje spolehlivou duši v kanceláři s proaktivním přístupem k věci.

Jaká bys měla být a bez čeho se na této pozici neobejdeš?

  • měla bys být strukturovaná, pečlivá, iniciativní osobnost se smyslem pro dotahování úkolů a schopností zvládat dynamické prostředí rozrůstající se společnosti
  • měla mít reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnost
  • neobejdeš se bez výborné znalosti českého jazyka - slovem i písmem na úrovni úroveň rodilého mluvčího
  • angličtinu využiješ skoro každý den při komunikaci se zahraničními dodavateli – objednávky, závozy, reklamace aj.
  • ukončené SŠ vzdělání - ekonomické zaměření Ti bude výhodou
  • zkušenosti na obdobné pozici minimálně 2 roky Ti usnadní start
  • uživatelská znalost MS Office je samozřejmostí na této pozici – Word, Excel, PowerPoint
  • denně budeš pracovat v účetním systému Pohoda – tu Tě ale naučíme
  • psaní všemi deseti

 

Co bude Tvou náplní práce?

Na denní bázi Tě pak kromě úzké spolupráce s manažerkou čeká:

  • efektivní organizace projektů kancelářských interiérů
  • řízení objednávek, závozů, komunikace s dodavateli
  • kompletní administrativní podpora obchodního oddělení, příprava finančních podkladů pro účetní – především zpracování faktur a vedení objednávkového systému

 

A co Ti nabízíme na této pozici?

  • zázemí rozrůstající se společnosti
  • příjemné pracovní prostředí, children a dogs friendly v Praze 7 - Holešovicích
  • malý pracovní tým s přátelskou atmosférou
  • práci na HPP
  • nástup možný ihned, místo výkonu práce Praha

Pokud sis pečlivě přečetla naše požadavky a pozice Tě zaujala, pošli nám svůj životopis s aktuální fotografií na email: info@inint.cz